بی نظیر باشید!(ترفند بی نظیر)


در ترفند بی نظیر همیشه بی نظیر باشید.

طراحی بنر و لوگو

طراحی لوگو و بنر با قیمت مناسب

خوش آمدید

اگه لوگو یا بنر تبلیغاتی برای وبلاگتان خواستید حتما در بخش نظرات بگویید!


ترفند بی نظیر اندروید

چگونه تبلت یا موبایل خیس شده خود را نجات دهیم؟!

تلفن‌های همراه و تبلت‌ها، علاقه زیادی به خیس شدن دارند؛ افتادن یک گوشی موبایل در یک گودال آب، سینک ظرف‌شوئی و حتی توالت، سبب می‌شود تا آسیب‌های غیر قابل جبرانی به آن، وارد شود. این اتفاق دقیقا ممکن است برای تبلت‌ها اتفاق بی‌افتد و تبلت گنده شما به آب تنی، علاقه کوچکی نشان دهد! پس از این اتفاق، تمام اطلاعات شخصی‌تان برروی تلفن‌ همراه و تبلت‌تان از بین می‌رود و شما می‌مانید و یک گوشی خیس شده! حال باید برای رهایی از آسیب دیدن فیزیکی گوشی یا تبلت پس از غرق شدن در آب، چه کار کنیم؟! آیا با افتادن یک گوشی موبایل در آب، زندگی‌اش به پایان می‌رسد؟!

با ادامه مطلب همراه ما باشید

 

 

ادامه نوشته

مجموعه ترفند های اندروید

اندروید یکی از پیشرفته ترین سیستم عامل های موبایل و تبلت است و دارای امکانات زیادی میباشد. اندروید دارای کد ها و ترفند هایی است که شما با استفاده از آن ها میتوانید از حداکثر امکانات این سیستم عامل استفاده کنید و به کاربران حرفه ای این سیستم عامل بپیوندید. اگر شما هم از دستگاه های اندرویدی استفاده میکنید حتما این مقاله را مشاهده کنید.

در ادامه مطلب با ما همراه باشید

ادامه نوشته

در 60 ثانیه چه چیزی در اینترنت می گذرد!!؟؟؟

اجرای همزمان چندین فایل در KMPlayer

در صورتی که از نرم‌افزار kmplayer برای اجرای فایل‌های صوتی و تصویری خود استفاده می‌کنید حتماً می‌دانید که به وسیله‌ی این نرم‌افزار تنها امکان اجرای یک فایل در آنِ واحد وجود دارد. بدین معنی که اگر یک فایل در حال اجرا باشد و اقدام به باز کردن یک فایل دیگر توسط این نرم‌افزار کنید، اجرای فایل قبلی متوقف شده و فایل جدید اجرا می‌شود. در این ترفند قصد داریم به نحوه‌ی اجرای اجرای همزمان چندین فایل در kmplayer بپردازیم.

 

ادامه نوشته

افزایش سرعت بارگذاری ایمیل با استفاده از نسخه Classic یاهو!

در صورتی که از سرویس ایمیل شرکت «یاهو» استفاده می‌کنید، حتماً می‌دانید که مدت زمانی است که سرویس Yahoo! Mail به نسخه جدیدتری به‌روزرسانی شده است. در نسخه جدید «Yahoo! Mail»، قابلیت‌های متعددی نظیر هماهنگی با شبکه‌اجتماعی یاهو (Yahoo! Profile) و مرور صفحات در تب‌های جدید گنجانده شده است. اما کار با این نسخه جدید برای کاربرانی که از اینترنت کم‌سرعت استفاده می‌کنند مقداری مشکل است. در نتیجه شاید شما نیز دوست باشید تا از نسخه قدیمی (Classic) سرویس «Yahoo! Mail» به جای این نسخه جدید استفاده کنید. در این ترفند قصد داریم به معرفی نحوه بازگردانی «Yahoo! Mail» به نسخه قدیمی بپردازیم.

ادامه نوشته

کپی کردن سلول‌ها به عنوان عکس در اکسل

همان‌طور که می‌دانید در نرم‌افزار Microsoft Excel امکان Copy و Paste کردن سلول‌ها در محیط نرم‌افزار به آسانی وجود دارد. اما فرض کنید قصد دارید سلول‌ها را در محیط یک‌ نرم‌افزار دیگر نمایش دهید. Excel امکان کپی کردن سلول‌ها در قالب یک تصویر را فراهم می‌کند. در این ترفند به معرفی نحوه انجام این کار می‌پردازیم. این ترفند بر روی نسخه‌ی 2007 به بالای اکسل امکان‌پذیر است.

ادامه نوشته

جستجوی تصاویر بر مبنای اندازه‌ی دقیق در گوگل

در به‌روزرسانی اخیری که در موتور جستجوی گوگل صورت گرفته است قسمت تنظیمات جستجو از سمت چپ لیست نتایج به بالای لیست انتقال یافته است. همچنین در قسمت جستجوی تصاویر (Images) پس از کلیک بر روی Search tools و انتخاب Any size دیگر نمی‌توان اندازه‌ی دقیق تصویر مورد نظر خود جهت جستجو را وارد کرد و تنها امکان انتخاب گزینه‌های تقریبی جهت نمایش تصاویر بزرگ، متوسط و کوچک وجود دارد. پیش از آن کاربر امکان این را داشت که اندازه‌ی عرض و ارتفاع تصویر را تایپ کرده و موتور جستجو تنها تصاویر با این اندازه را نمایش می‌داد. با استفاده از این ترفند می‌توانید همانند گذشته تصاویر را بر مبنای اندازه‌ی دقیق و بر اساس عرض و ارتفاع آن‌ها جستجو کنید.

ادامه نوشته

غیرفعال کردن صفحه Start در آفیس 2013

صفحه Start که در آغاز اجرای هر یک از نرم‌افزارهای آفیس ‌پدیدار می‌شود یکی از قابلیت‌های جدید آفیس 2013 است. در صفحه Start امکان انتخاب قالب کاری خود برای فایلی که قصد ایجاد آن را دارید را در اختیار خواهید داشت. این موضوع می‌تواند به نظر کاربردی برسد اما در اوقاتی که با آفیس زیاد سروکار دارید این صفحه آزاردهنده خواهد بود. در این ترفند به معرفی نحوه غیرفعال کردن صفحه Start در آفیس 2013 خواهیم پرداخت.

 

با ما در ادامه همراه باشید
ادامه نوشته

پی بردن به پایتخت کشورها از طریق گوگل

 
شاید برایتان جالب باشد که بدانید می‌توان از طریق موتور جستجوی گوگل مستقیماً و بدون نیاز وارد شدن به صفحه اینترنتی خاصی، نام پایتخت کشورهای مختلف را پیدا کرد. همچنین علاوه بر نام نام پایتخت، اطلاعاتی نظیر جمعیت و وضعیت آب‌وهوایی شهر مورد نظر را نیز مشاهده کرد. در این ترفند به نحوه انجام این کار خواهیم پرداخت.

ابتدا وارد موتور جستجوی گوگل به نشانی www.google.com شوید.
سپس عبارت زیر را در موتور جستجو وارد کنید:
capital of Iran
شما می‌توانید به جای Iran نام کشور مورد نظر خود را به زبان انگلیسی وارد کنید.
اکنون در لیست نتایج جستجو، در قسمت بالایی نتایج، نام پایتخت کشور مورد جستجو درج خواهد شد.
همچنین در قسمت سمت راست نیز سایر اطلاعات مربوط به این شهر نمایش داده می‌شود.

مخفی کردن درایوهای هارددیسک به وسیله‌ی Command Prompt

برای مخفی‌سازی و ناپدید کردن درایوهای هارددیسک راه‌های مختلفی وجود دارد. از استفاده از نرم‌افزارهای جانبی گرفته تا رجیستری ویندوز. اما در این ترفند قصد داریم به معرفی نحوه‌ی مخفی کردن پارتیشن‌ها از طریق Command Prompt ویندوز بپردازیم. با استفاده از این روش، اطلاعات موجود بر روی هارد دست‌نخورده باقی می‌ماند و تنها درایو مورد نظر ناپدید می‌شود و امکان ورود به آن سلب می‌شود. در زمان مورد نیاز نیز می‌توانید به آسانی درایو را از حالت مخفی خارج کنید و به اطلاعات درایو دسترسی داشته باشید.

ادامه نوشته

زمان‌بندی اتوماتیک عملیات Defragment در ویندوز 7

یکی از راه‌های بهینه‌سازی و افزایش سرعت عملکرد ویندوز استفاده از ابزار Disk Defragmenter و Defrag کردن هارددیسک است. این کار بایستی حتماً هر از گاهی انجام شود. در ویندوز 7 می‌توانید این کار را به صورت زمان‌بندی شده انجام دهید تا این عملیات به صورت روزانه، هفتگی و یا ماهیانه به شکل خودکار انجام شود. در این ترفند به معرفی نحوه انجام این کار خواهیم پرداخت.

 

ادامه نوشته

حذف سلول‌های خالی در اکسل

در صورتی که در حال کار بر روی یک فایل اکسل شامل سطرها و ستون‌های زیاد هستید، ممکن است نیازمند این شوید تا کلیه‌ی سلول‌های خالی موجود در فایل اکسل خود را شناسایی کرده و حذف کنید. این کار در اکسل به سادگی امکان‌پذیر است. در این ترفند به نحوه انجام این کار خواهیم پرداخت.

ادامه نوشته